niedziela, 9 września 2012

Hmmm

Ten pierwszy post jest zawsze najtrudniejszy, przynajmniej dla mnie. No bo co ja mam tu napisać? Siema, jestem Ola i mam 15 lat? Przeciętne, zwykłe, nudne, żałosne. Nie lubię takich notek. Nie lubię ich pisać, czytać, komentować. Dlaczego? Bo nic w nich nie ma. A chyba nie o to chodzi. Chyba nie zakłada się bloga tylko po to, żeby pieprzyć o sobie. Przynajmniej moim skromnym zdaniem. Tak więc nie będę nic takiego wypisywać.
We wstępie zatem witam Was wszystkich tutaj <o ile ktokolwiek wejdzie> i zapraszam do częstych odwiedzin. Tyle na dzisiaj.


http://www.youtube.com/watch?v=MFtaSNiGWuc

Normalne notki od jutra <chyba>.

1 komentarz:

  1. Cześć,
    Twierdzisz, że jesteś nieco dziwna. Też jestem dziwny. ^o^"
    I chcę tą twoją dziwność poznać wraz tobą, mogę? ;P
    Jest jeszcze jakaś szansa na jakiś kontakt pomimo pustki na tym blogu?

    Pozdrawiam,
    Alchemik

    OdpowiedzUsuń